1 Nisan 2014 Salı

Cam şişe kesme makinası

Bu akşam pinterest te gezinirken kendin yap panosunda şişeden yapılmış çok pratik lambalar saksılar ve ıvırzıvırlar gördüm. Uzun zamandır kendime rehabilitasyon amaçlı bir hobi edinme arzum var, bir akşam marangoz oluyorum, bir akşam evde ekmek yapımına kafa patlatıyorum, bir akşam kendime küçük bir bahçe yapsam falan gibi arayışlara giriyorum Bu akşam bi baktım şişelerden çok orjinal işler çıkarmış   Insanlar e bende şişede çok tamam dedim benim işim. Youtube'da videolarda şişe kesmek için yapılmış bir düzenek var basit bişeye benziyor, bir tane alayım şu aletten diye girdim googleye bu makineden yapıp yada getirip satan birileri yok, al sana olmayan bilşey. Şu an geldiğim noktada şişe kesme makinesi imal edip, piyasaya sürüp olmıyan bi şeyi ilk satan adam olma hayalleriyle mutfakta sigara içmekteyim. Bu makaleye birde görsel lazım e şimdi Google'dan bir görsel alsam yanlış anliycak, onuda şimdi kendim çekip atıcam, teoride şişe kesimini anlatan ama pratikte kesinlikle alakası olmayan ve denemesi yüzde yüz can yakıcı bir görsel sakın denemeyin, gülün geçin.
Son olarak şarap şişesi bulamadım bu saatte bu imkanlarla bu kadar oluyor:).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder